Samen Oplopen

BBQ | SAMEN OPLOPEN

Elke zomer helpt Rotary Seyst met de jaarlijkse BBQ van Samen Oplopen voor vluchtelingen gezinnen en jongeren uit Zeist die nét in Zeist zijn komen worden, met (voorlopige) status / verblijfsvergunning.

Afbeelding met boom, buiten, persoon

STICHTING SAMEN OPLOPEN

Samen Oplopen helpt gezinnen erbovenop. En doet dan ook alles wat nodig is om in dat ene gezin de stress weg te nemen. Maatwerk dus. Denk aan: coachen, hulp bij opvoeding en financiële zorgen, spelen met de kinderen, begeleiding naar instanties, samen activiteiten ondernemen of klussen, helpen met integreren en de samenleving begrijpen, bieden van gezelligheid, aandacht en een luisterend oor. De jaarlijkse barbecue op de Boswerf is een gezellig informeel moment voor vluchetelingen gezinnen en jongeren die nog maar kort in Zeist verblijven.

HELP DE ANDER STRALEN

Afbeelding met boom, buiten, persoon, mensen

Afbeelding met tekst