definitieve-opbrengst-santarun-2013

Opbrengst gemeenschappelijk fundraising project GRAIL opnieuw hoger uitgevallen!

Op  15 december 2013 heeft Rotaryclub Breda tezamen met 4 zusterclubs uit Breda en Prinsenbeek met veel succes een Rotary Santa Run georganiseerd.

Dit geinige event steunde een goed doel: een financiële bijdrage voor de aanschaf van een zeer complex medisch apparaat door het Revalidatie Centrum in Breda. De dagopbrengst werd destijds geschat op meer dan € 6.666,66 en bleek vervolgens € 7.250 te bedragen. De waardering voor dit samenwerkingsproject was alom groot; ook binnen Rotary kringen. In mei 2014 ontving het project een regio award plus € 1000 uit handen van de Rotary gouverneur van D1610.

De totaalopbrengst voor de GRAIL vanuit het event Rotary Santa Run Breda is daarmee uitgekomen op € 8.250 !