opbrengst filmevent 2015

€ 14.000,- voor het goede doel.

Rotary Club Breda organiseert jaarlijks, in samenwerking met Pathé, een exclusieve filmpremière. Dit jaar was dat een ‘special screening’ van de 24e James Bondfilm; SPECTRE! Zoals elk jaar wordt met de opbrengst van de kaartverkoop en de sponsoren een goed doel gesteund. Maar liefst € 14.000,- is er bij elkaar gebracht!

Het goede doel

Dit jaar komt de opbrengst ten goede aan de door ons samen met Rotaryclub Zevenbergen georganiseerde jaarlijkse boottocht in de Biesbosch voor eenzame ouderen of behoeftige mensen uit (de regio) Breda met een bijzondere zorgvraag. Deze jaarlijkse vaartocht met de ‘Zilvermeeuw’ is een groot succes. Ruim 250 mensen kijken er altijd reikhalzend naar uit. Daarbij werken we samen met stichting ‘Wij’; de voormalige ouderenzorg Breda.

Lees hier meer over deze Biesboschtocht