filmevent 2016

Rotary Club Breda verzamelt 14.000 euro voor Stichting Steungezin.nl! Lees hier de publicatie op Breda Vandaag.

Geachte sponsors van de filmpremière,

Hopelijk kijkt u net als wij met plezier en veel voldoening terug op de Rotary filmpremière van donderdagavond 13 oktober 2016.

Ongetwijfeld zult u met uw gasten hebben genoten van een mooie avond, de spannende film Inferno en een gezellige nazit met elkaar. Veel belangrijker is natuurlijk dat wij in staat zijn geweest om het prachtige bedrag van € 14.000 bijeen te brengen voor het fantastische Bredase goede doel: Steungezin.nl.

Wij danken u daarvoor heel hartelijk!

Ook initiatiefneemster Helma du Pont wil u heel graag langs deze weg namens Steungezin.nl danken:

Lieve mensen,

Soms kom je mensen tegen in je leven waar je een match mee maakt, waardoor er écht iets verandert. Zo kwam ik een aantal jaren geleden Erik Martens tegen, wat ertoe geleid heeft dat we nu zo'n fantastisch bedrag hebben gekregen van jullie. Een speciale dank voor Erik is hier op zijn plaats! Ook dank aan de lieve mensen van de filmcommissie van het première-evenement, die zich na kennismaking met veel enthousiasme in onze organisatie hebben verdiept. Niet alleen het ontvangen van dit reusachtige bedrag betekent veel voor ons, ook het feit dat we door jullie worden erkend als betrouwbare organisatie geeft ons positieve energie. Tot slot een dank aan u allen, weet dat uw geld goed besteed wordt en dat uw bijdrage een verschil gaat uitmaken in het bestrijden van armoede in onze mooie stad Breda!

Namens alle medewerkers en het bestuur,

Helma du Pont

Van harte hopen wij dat u in november 2017 weer van de partij bent bij de 8e filmpremière die Rotary Club Breda dan zal organiseren.

Heel graag tot volgend jaar!

Namens Rotary Club Breda

De filmcommissie;

Erik Martens, Gerard Dirven en Yolanda Berix

Oprichtster Helma Du Pont met vrijwilligers van Steungezin.nl samen met de filmcommissie.