Santarun Breda 2015

De Rotary Santarun Breda 2015 was wederom een rood en bruisend feest met een prachtig resultaat! Daarom willen wij iedereen die zich heeft ingezet voor de Santarun graag bedanken voor hun enthousiasme en steun.

Wij kijken als organisatie, samen met de Rotaryclubs West, Zuid en Mark & Aa terug op een superleuke dag!

Nieuw dit jaar was de bootcamp, georganiseerd door Club Pellikaan en warme erwtensoep na afloop bij Boerke Verschuren.

In BN De Stem was onderstaand artikel te lezen:

BREDA - De vierde editie van de Santa Run in het Ginneken heeft een bedrag van 8000 euro opgebracht voor Voedselbank Breda. Zo’n 450 kerstmannen liepen 3,6 kilometer voor het goede doel.

Meer foto’s en media berichtgeving zijn terug te vinden op de website en Facebook.