Santarun 2017

Samen met de 4 Rotary Clubs van Breda en studenten van de NHTV hebben we op 16 december j.l. met veel plezier de 6e Santa Run georganiseerd. Ook dit jaar hebben we weer een mooi bedrag van €10.000,= opgehaald voor twee geselecteerde goede doelen: het steunfonds van de Grote Kerk en de Stichting Happy Hippo. De route ging wederom door het hart van Breda en begon en eindigde in de Grote Kerk. Onderweg kwamen de renners de door Club Pelikaan georganiseerde Bootcamp tegen, muzikale aanmoediging van o.a. een blaaskapel en liep het parcours dwars door het Chassé en de Hudson’s Bay. Bij de finish was er een afterparty georganiseerd met een hapje en een drankje als dank voor alle deelnemers, vrijwilligers en sponsoren.

We kunnen terugkijken op een in zeer goede sfeer georganiseerde en geslaagde Santa Run 2017!