50-jarig Bestaan Rotaryclub Hoensbroeck

Op 15 december 2022 vierde Rotaryclub Hoensbroeck haar 50-jarig jubileum. Dit heuglijke feit werd in besloten kring gevierd, met een grote ledenopkomst in Café d'r Klinge in Heerlen. Ter ere van dit lustrum ontvingen wij van de president van Rotary International een geschenk. Het leek voorzitter Marc Roering gepast dat Harry Steinbusch als charterlid van onze club dit geschenk in ontvangst zou nemen.

De ontvangen oorkonde (te zien op bovenstaande afbeelding) erkent onze club voor onze inzet voor het Rotaryproject en ons commitment aan het ideaal "Service Above Self". Bij Rotary betekent dit dat je bereid bent iets van jezelf te geven, dat je dienstbaar wilt zijn aan de samenleving en dit in de praktijk ook zichtbaar wilt maken.

Bovendien werd Harry Steinbusch als een van de oprichters van onze club door onze voorzitter extra in het zonnetje gezet en werd hem een additioneel geschenk overhandigd namens onze club.