Veiling voor Oekraïne

Langzaam sijpelen de schrikbarende getallen van de burgerslachtoffers in Oekraïne de Westerse media binnen. Er blijkt, naast andere zaken, dringend behoefte aan medische hulpmiddelen en medicijnen. Een groep rotarians heeft de handen ineengeslagen om deze nood enigermate te helpen lenigen.

Het resultaat is de ontwikkeling van een veilingsite: gulle gevers doneren artikelen en diensten die gulle kopers aanschaffen om zo een bijdrage aan dit goede doel te leveren. Daarvoor hebben we spullen nodig om aan te bieden en een grote bekendheid onder een zeer groot publiek dat als koper kan optreden.

Los van de prachtige artikelen (een gesigneerd wk-shirt van Anna van der Breggen bijvoorbeeld) en diensten (zoals een groepsbezoek aan de imposante Classic Car Selection in Zuid-Limburg) die aangeboden worden, aan jullie de vraag: Help mee!

Ga naar www.rotaryveiling.nl en doe mee.

Het delen van deze oproep wordt zeer gewaardeerd.