Nieuwegeiners voor Nieuwegein: Aandacht geven we samen!

Rotaryclub Nieuwegein gaat ervoor zorgen dat er op 30 december bij een groot aantal Nieuwegeiners een zakje oliebollen wordt bezorgd. De club wil op deze manier aandacht geven aan mensen die dat kunnen gebruiken of verdienen en dat zeker nu in deze bijzondere Corona tijd.

We werken hierbij samen met 17 organisaties en verenigingen die deze Nieuwegeiners hebben voorgedragen. De reden dat iemand een pakketje oliebollen ontvangt kan zeer divers zijn:

-Het kan een bedankje zijn voor iets dat iemand voor een ander heeft gedaan

-Iemand kan een moeilijke periode achter de rug hebben

-Iemand kan in deze bijzondere tijd de feestdagen niet met anderen doorbrengen

-Omdat we de ontvanger gewoonweg deze aandacht gunnen en de reden niet bekend is.

De Nieuwegeinse Banketbakkerij Tamminga & Verweij ondersteunt deze actie van harte en stelt deze oliebollen tegen kostprijs beschikbaar. De Rotary club Nieuwegein neemt de verdere bekostiging voor haar rekening.

Samen met de 17 organisaties worden deze duizenden bollen op 30 december rondgebracht naar de adressen. Uiteraard worden hierbij de Covid19 richtlijnen in acht genomen.

Rotary wil hiermee samen met de Nieuwegeiners er zijn voor de Nieuwegeiners, met elkaar en voor elkaar!

Met de volgende Nieuwegeinse organisaties werken we samen en dragen zorg voor de verspreiding:

Algemene Hulpdienst

Dag zonder zorgen