2019-01 Night of the Rotary 26 januari 2019 Benefietconcert

NIGHT OF THE ROTARY BENEFIETCONCERT DOOR VEELBELOVEND DUO!

Zaterdagavond 26 januari 2019 bent u van harte welkom in de Achthoek te Scherpenzeel. Deze ruimte wordt voor één avond omgebouwd tot een sfeervol verlichte concertzaal, waar pianist Wouter Harbers en violist Robert Cekov u meenemen naar een andere wereld: de wereld van sprookjesachtige muziek.

Zo staat onder meer de Peer Gynt Suite op het programma: dit werk bestaat uit een serie volksverhalen uit Noorwegen, die door Grieg heel beeldend in muziek zijn vormgegeven. De muziek maakt een metamorfose door van een rustige ochtendschemering tot een extatische Trollendans. Daarnaast speelt Wouter de twinkelende dans van Suikerfee van Tchaikovsky en het duo voert verstilde klassieke juweeltjes en meeslepende filmmuziek uit.

OVER DE MUSICI

De Zeister concertpianist Wouter Harbers (32) bezocht in 2013 een Kerstconcert in De Doelen. Na een overweldigende solo van de concertmeester fluisterde hij tegen zijn vrouw dat hij hoopte ooit met deze violist samen te kunnen werken. In 2014 nam Wouter zijn pianoalbum Romance samen met een professioneel orkest op: de concertmeester van het orkest bleek diezelfde violist te zijn, Robert Cekov! Ze namen enkele solo’s op, het klikte meteen, en sindsdien reizen ze heel Nederland door voor jaarlijks ruim dertig optredens. Naast klassieke muziek spelen ze met veel passie ook toegankelijke eigentijdse muziek en filmmuziek. Vorig jaar namen ze samen een album op met dit repertoire onder de titel Sounds of Silence.

Wouter licht de muziek tijdens het concert op een luchtige manier toe, en Robert gooit er met plezier een kwinkslag doorheen… Sopraan Macha van de Kuit zal voor en na de pauze enkele solo’s toevoegen aan het programma, zodat er een afwisselend geheel ontstaat. Kom meegenieten en steun zo het Benefietproject van Rotary Scherpenzeel-Woudenberg!

ALLE GEGEVENS OP EEN RIJTJE:

Datum: zaterdag 26 januari om 20.00 uur

Plaats: De Achthoek, Molenweg 1 in Scherpenzeel

Muziek: Pianist Wouter Harbers en violist Robert Cekov Solo-optreden door sopraan Mascha van de Kuit

Prijs: €12,50 toegangskaart (inclusief koffie/thee voorafgaand aan het concert) €8,50 pauzearrangement

RESERVEER

Via Sjoukje van Krimpen-Statema op 06 - 52 04 57 15 of stuur een mail naar rcsw1570+concert@gmail.com, of koop uw entreebewijs via één van de Rotaryleden of maak het bedrag voor de entree over op NL39ABNA 0480 4909 10 t.n.v. Rotary Scherpenzeel-Woudenberg (vermeld uw naam en aantal tickets, dan liggen deze bij de ingang voor u klaar).

ROTARY

Rotary Scherpenzeel-Woudenberg maakt deel uit van Rotary International. Onze club is opgericht in 1985. Het is een club waar leden van verschillende beroepsgroepen elkaar wekelijks ontmoeten en van elkaar leren. Rotary WoudenbergScherpenzeel helpt bij lokale en internationale projecten. De inkomsten hiervoor worden gevormd door het organiseren van allerlei activiteiten door de leden van de club.

ONZE LOKALE PROJECTEN:

Zwembad ’t Willaer in Scherpenzel Zwembad ’t Willaer is een geliefd zwembad voor de inwoners van Scherpenzeel, Woudenberg en de omringende dorpen. Mede door de inzet van vele vrijwilligers kan dit zwembad elk jaar weer duizenden bezoekers ontvangen. Maar nu is het toe aan een grondige renovatie. En daar willen wij graag aan meehelpen!

Grebbelinie in het vizier Woudenberg/Scherpenzeel Opdat wij niet vergeten. De oorlogshandelingen, met in het bijzonder rondom de Grebbelinie, zijn hier duidelijk in beeld gebracht. De stichting richt zich met name op de educatie voor de basisschoolleerlingen. Voor modernisering en onderhoud willen wij deze stichting met uw hulp graag helpen.

SPONSORMOGELIJKHEDEN

Er zijn diverse sponsormogelijkheden. Adverteren maar ook het sponsoren van één van de muzikanten, de vleugel of de kerk. Neem gerust contact met ons op over de mogelijkheden.

Advertentie in programmaboekje In het programmaboekje van het concert heeft u de volgende advertentiemogelijkheden: 1/4 pagina €25,1/2 pagina €50,Hele pagina €100,- plus twee toegangskaarten

INFORMATIE:

Toegangskaart voor het concert €12,50 (incl. koffie/thee voorafgaand aan het concert)

Pauze arrangement €8,50 per persoon In de pauze bieden we u de mogelijkheid aan om aan een gereserveerde tafel te genieten van een hapje en een drankje.

U kunt er ook voor kiezen in de pauze aan het buffet uw drankje te bestellen tegen inlevering van een muntje. Muntjes zijn voor aanvang van het concert te koop in de hal van de kerk.

MEET & GREET

Na het concert bent u van harte welkom de musici te ontmoeten onder het genot van een hapje en drankje.