2019-06 Rotary wandeling 15 Juni 2019

Landgoedwandeling door het mooie Scherpenzeel

Op zaterdag 15 juni nodigen wij u graag uit voor een prachtige wandeling in Scherpenzeel! Geniet van het landschap, de rust, bloemen, beken en bomen en de boeiende uitzichten.

Er zijn twee wandelingen uitgezet, 5 kilometer of 11 kilometer. Paaltjes met het Rotary logo wijzen u de weg. Aan het einde van de 5 kilometer wandeling wordt u met auto’s teruggebracht naar het beginpunt. De 11 kilometer wandeling begint en eindigt bij het beginpunt.

Tussen 14 en 14.30 uur kunt u starten op Kolfschoten 14 in Scherpenzeel. Na de wandeling kunt u hier onder het genot van een hapje en drankje nagenieten van de prachtige wandeling.

Deelname aan de wandeling is kosteloos. Hapje en drankje voor of na de wandeling is wel voor eigen rekening. Er zal een collectebus aanwezig zijn voor een vrijwillige donatie voor onze goede doelen, Grebbelinie in het Vizier en zwembad ’t Willaer in Scherpenzeel.

U kunt u aanmelden op rcsw1570+wandeling@gmail.com of op de dag zelf bij het startpunt.

Alles op een rijtje

Datum: zaterdag 15 juni

Start wandeling: 14-14.30 uur

Waar: Platteland Anders, Kolfschoten 14 in Scherpenzeel

Deze wandeling wordt u aangeboden door Rotary Scherpenzeel-Woudenberg.

Deelname is op eigen risico.