Stichting RRCP

Rolstoel

Stichting RRCP

De stichting Recreatie en Rolstoelbus Cliënten Parco (RRCP) bevordert het welzijn van cliënten van WoonZorgcentra Haaglanden (WZH) in Leidschendam-Voorburg. Om praktische redenen is deze pagina onderdeel van de website van Rotary Club Voorschoten-Leidschendam.

De informatie op deze webpagina is eigendom van en gecontroleerd door RRCP. Wij zijn Rotary zeer erkentelijk voor het beschikbaar stellen van deze ruimte op de website. Wij opereren volledig zelfstandig en onafhankelijk van Rotary.

Stichting Recreatie en Rolstoelbus Cliënten Parco

RSIN / fiscaal nummer

91.58.406

ANBI-status

Gravin Juliana van Stolberglaan 1, 2263 AA Leidschendam

Doelstelling

De stichting bevordert het welzijn van cliënten van WoonZorgcentra Haaglanden (WZH) in Leidschendam-Voorburg, voor zover die activiteiten niet vallen onder de normale exploitatie van de woonzorgcentra. Wij doen dit onder meer door het werven van financiële middelen voor culturele, sociale, recreatieve en andere activiteiten. Ook organiseren we die activiteiten. Bovendien zetten we ons in voor het verkrijgen, inzetten en onderhouden van een of meer rolstoelbussen.

Bestuur

Peter Verkerk (voorzitter), Joop Bout (penningmeester), Rien Weststrate (secetaris), Hein Athmer (lid, vice-penningmeester)

Beloningsbeleid

Het bestuur ontvangt geen onkostenvergoeding en geen vacatiegelden. De stichting heeft geen mensen in dienst.

Verslaglegging

A. Financiële jaarverslagen, inclusief uitgeoefende activiteiten

2020: RRCP - Jaarverslag 2020

2021: RRCP - Jaarverslag 2021