Rotaryclub Hoensbroeck Ondersteunt Aspergeactie van RC Horst aan de Maas

Onlangs organiseerde Rotaryclub Horst aan de Maas hun jaarlijkse aspergeactie, met als doel om geld op te halen voor de stichting Wensambulance. Doordat de inkoop wordt gesponsord door een lokaal groentebedrijf, gaan 100% van de inkomsten naar een goed doel. Ook de leden van Rotaryclub Hoensbroeck hebben de actie ondersteunt door de nodige kilo’s asperges af te nemen.

Rotaryclub Horst aan de Maas maakte bekend dat in totaal 1.385 kg asperges en 489 Limburgse vlaaien werden verkocht, met een totale opbrengst van € 16.800. Daarvan zal € 14.000 worden gedoneerd aan de stichting Wensambulance, een belangrijke organisatie die de wensen van terminaal zieke patiënten vervult. De overige middelen zullen worden ingezet ter ondersteuning van diverse lokale goede doelen, waardoor we een breder scala aan mensen kunnen helpen.

Als Rotaryclub Hoensbroeck zijn we trots een wezenlijke bijdrage te hebben geleverd aan de prachtige steun die de stichting Wensambulance deze zieke mensen kan bieden. Tevens heeft dit ook de kracht aangetoond van een goede samenwerking door verschillende Rotaryclubs.