RYLA 2015

ryla2015.jpg

De RYLA (Rotary Youth Leaderschip Award) is een succesvol jongerenprogramma waarbij de deelnemers een weekend samen actief aan de slag gaan om hun leiderschapskwaliteiten te ontwikkelen.

De RYLA te Weert vindt plaats van 13 t/m 15 november a.s. en wordt georganiseerd door leden van de Rotary Clubs Leudal en Weert Land van Horne. Zie factsheet en inschrijfformulier.

Deelnemers kunnen zich aanmelden via een Rotary Club die de bijdrage (€ 275,-) betaalt. De deelnemer wordt na afloop van het weekend uitgenodigd bij de Rotary Club om zijn/haar ervaringen te komen vertellen. Deelnemers die geen Rotary Club kennen in hun omgeving wordt verzocht zich toch aan te melden. De organiserende clubs gaan dan op zoek naar een geschikte sponsorclub.

De coördinatie van de RYLA in het district 1550 is in handen van Guido Rijninks die de clubs ondersteunt bij de organisatie. Elke jaar nemen twee of meerdere clubs het initiatief om de RYLA te organiseren. Zij stellen het programma samen en nodigen de deelnemers uit. Wilt u ook een RYLA organiseren? Het is een leerzame en inspirerend project waarbij de uitvoering niet alleen de deelnemers veel voldoening geeft.

Bijlage:

Factsheet Expetition Whereto RYLA 2015 te Weert