CSW City Trail – benefiet evenement (sept. '22)

CSW City Trail – benefiet evenement

Op 9 september 2022 vond in Middelburg weer de jaarlijkse CSW City Trail plaats, een wandel- en hardloopevenement met jaarlijks een groot aantal deelnemers: hardlopers en wandelaars.

Er waren dit jaar ruim 1.200 deelnemers. De CSW City Trail is een benefiet evenement bij uitstek. De CSW City Trail had dit jaar Stichting Westerlicht (www.westerlicht.eu) uitgekozen als één van de goed doelen. Het andere goede doel was SOS Kinderdorpen.

Het evenement startte om 19:00 uur vanaf de Markt in Middelburg. Eerst gingen de hardlopers er vandoor, gevolgd door de wandelaars. Er was een mooi parcours door de stad uitgezet. Het weer viel niet tegen, al moest een deel van de deelnemers wel een buitje incasseren. Bij terugkomst op de Markt was er volop muziek en voor alle deelnemers een drankje.

De stichting Westerlicht heeft samen met de Rotary Club Walcheren, Vlissingen en Middelburg non-alcoholische drankjes en chips aan de deelnemers verkocht tegen inlevering van een bonnetje. Daarmee werd geld ingezameld voor het goede doel. Rotary heeft ook (gratis) appels uitgedeeld van Landwinkel Westrate.

De opbrengst van dit evenement voor het goede doel was dit jaar ruim € 5.800,- voor Stichting Westerlicht.

Fellowship en Service above self: groot compliment voor alle betrokkenen!

Afbeelding met buiten, persoon, mensen, menigte

Afbeelding met persoon, menigte

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met tekst, binnen, plafond, vloer