December is Actiemaand! (dec '17)

Decembermaand is Actiemaand

MIDDELBURG – Schaatsen, appeltjes en curling

Samen met de gemeente Middelburg en de schaatsclub maakt Rotaryclub Middelburg het mogelijk om alle kinderen van de bovenbouw van Middelburgse basisscholen te laten schaatsen op de schaatsbaan. Voor dit project wordt Rotaryclub Middelburg financieel gesteund door de stichting Hendrick Avercamp. De kinderen krijgen schaats-clinics aangeboden door de schaatsclub i.s.m. leerlingen van het CIOS.

Alle schaatsende kinderen krijgen bovendien een  (Rotary) appeltje. De actie is een heel mooie combinatie in het kader van Gezonde Start-Gezonde Toekomst.

Op maandag 4 december verzorgde wethouder Chris Simons samen met Henk Gemser de opening.

Afbeelding met sneeuw, buiten, skiën, gebouw

Beschrijving is gegenereerd met zeer hoge betrouwbaarheid

Afbeelding met persoon, groep, gebouw, mensen

Lichtjesactie

Vanaf zaterdag 16 december tot en met zaterdag 23 december vindt ook onze jaarlijks terugkerende lichtjesactie plaats. We verkopen dan appels vanuit onze stand op de markt. De opbrengsten van deze actie komen ten goede aan ons goede doel: Gezonde start, gezonde toekomst.

Afbeelding met lucht, buiten, grond, boom

Curling toernooi

Zondag 17 december aanstaande vindt het jaarlijks terugkerende curlingtoernooi plaats van 12.00 uur tot 16.30 uur. De opbrengsten van dit toernooi komen uiteraard ook ten goede aan ons goede doel.