Rotaryclub Middelburg geeft stad Middelburg een parkbankje (juli '20)

Rotaryclub Middelburg geeft stad Middelburg een parkbankje

MIDDELBURG – Rotaryleden geven Middelburg een parkbankje

Op 30 juni 2020 heeft Robbert-Jan Nortier (voorzitter) namens onze Rotaryclub een parkbankje in het nieuwe Molenwaterpark overdragen aan verantwoordelijk wethouder Johan Aalberts.

De gelden voor het bankje zijn bijeengebracht, door tijdens het 80-jarig lustrumfeest vorig jaar september een loterij te organiseren onder onze leden.

Het bankje is geschonken als blijk van waardering voor de goede samenwerking met de gemeente Middelburg bij de organisatie van diverse projecten. De wethouder gaf aan onze club dankbaar te zijn voor deze geste en heeft de hoop uitgesproken op nog veel mooie projecten van onze club in onze mooie stad Middelburg.

Als u benieuwd bent naar het bankje, het staat tussen de muziektent en de "kleine kiosk" (voormalig kassahuisje Miniatuur Walcheren).

Afbeelding met buiten, persoon, gras, zitten

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met buiten, hek, bank, park

Automatisch gegenereerde beschrijving