100 jaar Rotary in Nederland (dec '23)

100 jaar Rotary in Nederland

MIDDELBURG – 100 jaar Rotary in Nederland

In 2023 was het 100 jaar geleden dat in Nederland de eerste Rotary club werd opgericht. Rotary Nederland organiseerde ter gelegenheid van dit jubileum een estafette langs alle Rotary clubs in Nederland. Met een bakfiets reden leden van alle Rotary clubs een parcours door heel Nederland, waaraan iedere club deelnam. De afsluiting van de estafette was in Zeeland. Deelnemers van Rotary Club Middelburg verwelkomden op 13 december 2023 hun deelnemers aan de estafette op de Markt in Middelburg. Na een goed verzorgde pauze met chocolademelk en koek werd de bakfietstocht vervolgd naar Vlissingen. Van daaruit is de bakfiets verplaatst naar Zeeuws-Vlaanderen, waar een feestelijke afsluiting plaats vond.

Afbeelding met gebouw, buitenshuis, persoon, fiets

Automatisch gegenereerde beschrijving