Cheque aan Watersnoodmuseum (nov '13)

Donatie aan het Watersnoodmuseum

IMG_5846.JPG

Op 6 november 2013 is door oud-gouverneur Maarten Steenbeek een cheque ad. € 17.500,-- overhandigd aan mevrouw Karla Peijs, voorzitter van het Watersnoodmuseum. Rotaryclub Middelburg organiseerde op 25 mei 2013 een districtsconferentie voor de Rotaryclubs uit regio Zuidwest-Nederland (District 1610). Rond deze conferentie zijn diverse acties opgezet om geld in te zamelen voor het "World Wide Water Web", te realiseren door het Watersnoodmuseum in Ouwerkerk. Het web is een schermenwand met actualiteiten over watersnoden die in de wereld plaatsvinden. Het gedoneerde bedrag bestaat uit opbrengsten uit de acties, een bijdrage vanuit het district en uit het exploitatieoverschot van de gehouden conferentie.