Santa Run 2023 (dec '23)

Rotary Santa Run Middelburg

MIDDELBURG – Rotaryclubs organiseren Santa Run in Middelburg

Op 16 december werd, evenals in 2022, in Middelburg de Santa Run gehouden.

In 2022 werd de Santa Run georganiseerd door Rotary Club Middelburg. Deze keer werd de organisatie verzorgd door de Rotary Clubs Middelburg, Rotaryclub Walcheren en Rotaryclub Vlissingen samen.

De Santa Run betekent verkleed als Kerstman of Kerstvrouw gezellig rennen voor het goede doel. De plaats van samenkomst en de start en finish waren bij de kunstijsbaan op de Markt in Middelburg. Een groot aantal deelnemers warmde zich op met muzikale begeleiding van DJ Bert van Leerdam en met training door Rudolph.

Burgemeester Harald Bergmann sprak de deelnemers en de organisatie hartverwarmend toe, waarna het startschot klonk. De deelnemers renden een mooi parcours door het centrum van Middelburg, waarna alle deelnemers de finish bereikten en iedereen een medaille ontving.

Na de finish werd door de Rotary een check van maar liefst € 10.000,- uitgereikt aan de Leergeld Walcheren, het goede doel van deze editie van de Santa Run.

De Rotary Clubs Middelburg, Vlissingen en Walcheren danken alle deelnemers, sponsoren en vrijwilligers voor het mogelijk maken van dit prachtige evenement.

Afbeelding met buitenshuis, kleding, gebouw, persoon

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met kleding, persoon, person, glimlach

Automatisch gegenereerde beschrijving Afbeelding met kleding, persoon, buitenshuis, gebouw