Twinningovereenkomst Gent - Prinsenhof

Twinning RC Gent-Prinsenhof

Na een periode van intensieve kennismaking over en weer is op zaterdag 25 april de twinning tussen RC Gent - Prinsenhof en RC op Seyst formeel van start gegaan.

C:\Users\nlotten5\APPDATA\LOCAL\TEMP\wz107e\IMG_4678.JPG

De beide voorzitters Lilian ten Bokkel Huinink - Teng van RC op Seyst en Jan Degeest van RC Gent - Prinsenhof hebben in aanwezigheid van leden en partners van de beide clubs verklaard "een overeenkomst aan te gaan die de beide RC’s verbindt in de doelstelling om de vriendschap tussen de leden en hun partners te koesteren. Wij hebben afgesproken actief deel te nemen aan elkaars open activiteiten zoals het Nieuwjaarsconcert in Gent, het jaarlijkse Autunno concert in Zeist, de ambtswissels van de voorzitters, de culturele twinning weekenden en tevens te participeren in elkaars internationale projecten waar mogelijk." In de gezellige ambiance van Restaurant de Hermitage hebben de leden en hun partners vervolgens nader kennis met elkaar gemaakt.

Klik hier voor een fotoimpressie van de avond.