Welkom

Badeendjes

Welkom bij de Badeendjesrace

Heb jij het weleens gezien? Zo’n vijver vol knalgele badeendjes, waarbij elk eendje is verkocht voor het goede doel en uiteindelijk één eendje als winnaar over de finish gaat? Ofwel: de Badeendjesrace!

Het wereldwijde succes van de Badeendjesrace komt nu ook naar Leidschendam. Zaterdag 17 juni 2023 om 14.00 uur laten we zoveel mogelijk verkochte eendjes te water in de prachtige Konstancin-Jeziornavijver naast Westfield Mall of the Netherlands.

Hoe werkt het?

Om mee te doen aan de Badeendjesrace koop je een of meer loten. Het nummer op jouw lot komt overeen met het nummer op een eendje. Komt jouw eendje als eerste over de finish, dan heb je dus gewonnen.

Prijzen en goede doelen

Er zijn prachtige prijzen te winnen. Die worden beschikbaar gesteld door onze sponsoren, zodat de opbrengst van alle loten naar de goede doelen kan gaan. Dat zijn Stadstuin Rusthout en stichting Leergeld afdeling Leidschendam-Voorburg/Voorschoten.