Haring-Party-op-11-juni-2015 bij Le Jardin

Haring Party op 11 juni 2015

Haring Party 2015 Rotary Halderberge-Seppe

Rotary Halderberge-Seppe organiseert haar Tweede Haring Party 2015 op donderdag 11 juni bij Restaurant Le Jardin. In de sfeervolle entourage van Restaurant Le Jardin kunnen relaties elkaar weer op een geheel informele wijze ontmoeten. Behalve van de vers aangevoerde en ter plekke schoongemaakte haring kunt u genieten van andere hapjes, drankjes en live muziek.

De opbrengst van deze happening zal aan een nog nader te bepalen goed doel worden geschonken. De exacte hoogte van het bedrag zal op deze avond bekend worden gemaakt door de voorzitter van Rotary Club Halderberge-Seppe, de heer Ad Kuijpers.

Kaarten zijn exclusief en uitsluitend te verkrijgen via de Commissie Haring Party van Rotary Club Halderberge-Seppe. Wij houden u op de hoogte van dit Bourgondische evenement via mailing, pers en natuurlijk onze nieuwe website.

Met vriendelijke groet,

Commissie Haring Party,