Wild-Event-op-29-november-2015

WILD EVENT 2015
ZONDAG 29 NOVEMBER 2015
VAN 14.00 TOT 18.00 UUR

Rotary Club Halderberge-Seppe organiseert haar eerste “Wild Event” op zondag 29 november aanstaande bij Restaurant Le Jardin. In de sfeervolle entourage van Restaurant Le Jardin kunnen de gasten genieten van een uitgebreide “Wild barbecue” met “alles erop en eraan”. Glühwein, vuurkorven en terrasverwarmers zorgen ervoor dat u het niet koud zult krijgen.

Zoals u van ons gewend bent, kunt u tevens genieten van de nodige entertainment waaronder een roofvogelshow, hoorngeschal, achtergrondmuziek en meer.

De opbrengst van deze happening zal aan een nog nader te bepalen goed doel worden geschonken. De exacte hoogte van het bedrag zal op deze avond bekend worden gemaakt door de voorzitter van Rotary Club Halderberge-Seppe, de heer Piet Jochems .

Wij hopen u, familie en uw vrienden te mogen begroeten op dit spetterende familie evenement. Kaarten á
€ 75 pp all in zijn exclusief en uitsluitend te verkrijgen via de Commissie “Wild Event” van Rotary Club Halderberge-Seppe. Voor kinderen van 12 tot en met 16 wordt een aangepast tarief van € 12,50 pp gehanteerd. Voor kinderen onder de 12 jaar is het gratis. Indien u van de partij wil zijn, reageer dan snel. Een mailtje naar de heer Bert van Dooren is voldoende.

Wij houden u op de hoogte van dit Bourgondische evenement via mailing, pers en natuurlijk onze nieuwe website http://www.rotary.nl/halderbergeseppe.

Met vriendelijke groeten,

Namens de Fundraising Commissie,