Haring-Party-op-11-juni-2015-wordt-17-juni-aanstaande

Haring Party 2015 op 11 juni as!!! wordt verzet

Naar woensdag 17 juni aanstaande!!

De tweede Haringparty van de Rotary Halderberge-Seppe 2015 op donderdag 11 juni bij Restaurant Le Jardin kan helaas niet doorgaan omdat dat de haring niet vet genoeg is.

Dit heeft het Nederlands visbureau heeft op 1 juni j.l. bekend gemaakt. De oorzaak is te weinig plankton (voedsel) in het water door het ontbreken van zon in het voorjaar. Dit heeft als gevolg gehad dat het vetgehalte van de haring te laag is en deze niet kan worden verwerkt tot “Hollandse Nieuwe”.

Als Rotary Club Halderberge Seppe zijn we van mening dat we onze gasten de beste kwaliteit “Hollandse Nieuwe”moeten aanbieden. Daarom hebben we besloten om onze Haring Party te verzetten van donderdag 11 juni naar woensdag 17 juni aanstaande, waarvoor onze excuses.
De heer Lips van restaurant “Le Jardin” ziet er persoonlijk er op toe dat de aanwezige gasten de beste kwaliteit haring voorgeschoteld krijgen.

Wij hopen u wederom te mogen begroeten in de sfeervolle entourage van Restaurant Le Jardin. U kunt dan genieten van de vers aangevoerde en ter plekke schoongemaakte (vette) haring, hapjes, drankjes en live muziek.

Met vriendelijke groet,

Commissie Haring Party,