Haring Party op 14 juni 2018 aanstaande uitverkocht!

Haring Party op 14 juni 2018 UITVERKOCHT!

H:\Rotary\Website Rotary\Evenementen 2016\Haring Party op 16 juni 2016 Rotaryclub halderberge Seppe.jpg

Rotary Halderberge-Seppe organiseert haar vijfde Haring Party op donderdag 14 juni 2018 bij Restaurant Le Jardin. In de sfeervolle entourage van Restaurant Le Jardin kunnen relaties elkaar weer op informele wijze ontmoeten. Behalve van de vers aangevoerde en ter plekke schoongemaakte haring kunt u genieten van andere hapjes, drankjes en live muziek.

De opbrengst van deze happening zal aan een nog nader te bepalen goed doel worden geschonken. De exacte hoogte van het bedrag zal op deze avond bekend worden gemaakt door de voorzitter van Rotary Club Halderberge-Seppe, de heer Paul Opheij.

Helaas zijn op dit moment, wegens overweldigende belangstelling, alle kaarten voor de Haring Party 2018 UITVERKOCHT! Wij danken u voor uw belangstelling voor dit evenement en houden u op de hoogte van onze komende bourgondische evenementen via mailing en onze website.

Met vriendelijke groet,
Commissie Haring Party,