Preuvenement 2017 een gezellig familiefeest

Preuvenement
ZONDAG 29 oktober 2017
een geslaagd Evenement.

Rotary Club Halderberge-Seppe kan terug kijken op een zeer geslaagd evenement, het “ Preuvenement 2017”. Dit evenement werd op zondag 29 oktober j.l. voor de eerste keer gehouden in de tuinen van Restaurant Le Jardin. In een sfeervolle ambiance konden de gasten genieten van diverse culinaire lekkernijen.

Ook was er het nodige entertainment waaronder een trekpaardenshow georganiseerd door
Stal Brooijmans. Daarnaast waren er voor de kinderen verschillende attractie waaronder de mogelijkheid om op een zeil voortgetrokken te worden door een trekpaard het zgn ”vliegend Tapijt”.

De opbrengst van deze happening zal ten goede komen aan het Rotary Halderberge-Seppe “Wensboomproject”. Het wensboomproject is een doorlopend project dat als doel heeft een bijdrage te leveren aan het maatschappelijke leven in de gemeente Rucphen. Als eerste project is de vrijwilligersavond Rucphen genomineerd. Deze feestavond, waarop leden van genomineerde vrijwilligersorganisaties in het zonnetje worden gezet, wordt op 16 november aanstaande georganiseerd. Genomineerde vrijwilligers kunnen hun persoonlijke wens kenbaar maken en deze hangen in de symbolische wensboom die speciaal voor dit doel in de hal van het gemeentehuis Rucphen is “geplant”. Deze wensen worden intern besproken en op de komende feestavond worden de “winnende wensen” bekend gemaakt. Inmiddels zijn al meerdere wensen van deze vrijwilligers aangemeld.

Wij houden u op de hoogte van onze toekomstige evenementen via mailing, pers en natuurlijk onze nieuwe website http://www.rotary.nl/halderbergeseppe.

Met vriendelijke groeten,

Namens de Fundraising Commissie,