Brabants Preuvenement 29 oktober aanstaande

Brabants Preuvenement op 29 oktober aanstaande

Rotary Club Halderberge-Seppe organiseert haar eerste “Brabantse Preuvenement” op zondag 29 oktober aanstaande (van 14.00 tot 18.00 uur) bij Restaurant Le Jardin. Het “Brabants Preuvenement” is een nieuw evenement voor jong en oud. Wij bieden voor ieder wat wils op gebied van eten, drinken, muziek en bijzondere activiteiten.

In de sfeervolle entourage van Restaurant Le Jardin kunnen de gasten smullen van speciale gerechten, wijnen, kazen en meer. Kortom, volop genieten van de “geneugten des levens”.

Zoals u van ons gewend bent, kunt u wederom genieten van spectaculair entertainment tijdens deze middag, waaronder een trekpaardenshow georganiseerd door Stal Brooijmans.

De opbrengst van deze happening zal aan een nog nader te bepalen goed doel worden geschonken. De exacte hoogte van het bedrag en het goede doel zal op deze middag bekend worden gemaakt door de voorzitter van Rotary Club Halderberge-Seppe, de heer Paul Opheij .

Wij hopen u en uw vrienden te mogen begroeten op dit spetterende evenement. Kaarten á € 75 pp all in zijn exclusief en uitsluitend te verkrijgen via de Fundraising Commissie van Rotary Club Halderberge-Seppe. Voor kinderen tot 12 jaar wordt een aangepast tarief van € 12,50 gehanteerd. Wij houden u op de hoogte van dit Bourgondische evenement via mailing, pers en natuurlijk onze website http://www.rotary.nl/halderbergeseppe.nl.

Met vriendelijke groet,

Namens de Fundraising Commissie,