Wild-Event-op-16-oktober-2016

WILD EVENT 2016
ZONDAG 16 OKTOBER 2016
VAN 14.00 TOT 18.00 UUR

Rotary Club Halderberge-Seppe organiseert tweede“Wild Event” op zondag 16 oktober aanstaande (van 14.00 tot 18.00 uur) bij Restaurant Le Jardin. In de sfeervolle, volledig op het evenement aangepaste, entourage van Restaurant Le Jardin, kunnen gasten genieten van een topevenement.

Denk hierbij aan diverse soorten wild, wijnen, een interactieve activiteit voor kinderen, een spectaculaire jachtshow, opgeluisterd met live muziek in een uiterst sfeervolle winterse ambiance met o.a. vuurkorven en terrasverwarming.

De opbrengst van deze happening zal aan een nog nader te bepalen goed doel worden geschonken. De exacte hoogte van het bedrag zal op deze avond bekend worden gemaakt door de voorzitter van Rotary Club Halderberge-Seppe, de heer Marc Lodders .

Wij hopen u, familie en uw vrienden te mogen begroeten op dit spetterende familie evenement. Kaarten á
€ 85 pp all in zijn exclusief en uitsluitend te verkrijgen via de Commissie “Wild Event” van Rotary Club Halderberge-Seppe. Voor kinderen onder de 16 jaar is het gratis. Indien u van de partij wil zijn, reageer dan snel. Een mailtje naar de heer Bert van Dooren bdooren@xs4all.nl is voldoende.

Wij houden u op de hoogte van dit Bourgondische evenement via mailing, pers en natuurlijk onze nieuwe website http://www.rotary.nl/halderbergeseppe.

Met vriendelijke groeten,

Namens de Fundraising Commissie,