Burgemeester spreekt op Rotary Club Heemstede

Burgemeester bezoekt Rotary Club Heemstede in juni 2018

Op dinsdag 5 juni 2018 bezocht burgemeester Astrid Nienhuis de wekelijkse bijeenkomst van Rotary Club Heemstede ter eerste kennismaking. Zij was al sinds haar aantreden in januari bezig met een introductierondje langs 35 maatschappelijke organisaties in Heemstede en op deze mooie avond in juni aangeland in Landgoed Groenendaal.

Medemens

Hier komt de Rotary Club Heemstede iedere week bijeen om oa samen de mooiste activiteiten te ontplooien voor anderen. Rotary is een serviceorganisatie, met wereldwijd 1,2 miljoen leden. De leden steunen op verschillende manieren hun medemens zonder onderscheid van ras, geloof of politieke overtuiging.

Bijzondere sprekers

Daarnaast worden op de wekelijkse bijeenkomsten interessante sprekers uitgenodigd, soms van dichtbij en soms van ver weg. Het afgelopen jaar zijn er oa lezingen geweest van Arno Koek (Blokker Boekhandel), Ann Demeester (directeur Frans Hals Museum), maar ook van Frenk van der Linden (journalist). En eerder hebben sprekers als boswachter Arjan Postma, schrijver en filosoof Bas Haring Rotary Heemstede bezocht.