Komt allen kijken op 3 september 2017

Primeur voor Heemstede en omstreken: een openluchtbioscoop voor het goede doel!

Op zondag 3 september vertoont Rotaryclub Heemstede twee leuke films in een prachtige openluchtbioscoop aan de Vrijheidsdreef in Heemstede. ’s Middags draaien we de familiefilm Sing (Nederlandse editie) gevolgd door La La Land in de avond. Zie voor de trailers Trailer Sing en Trailer La La Land

De opbrengst zal worden verdeeld worden over twee goede doelen:
Stichting De Zonnebloem - afdeling Heemstede en Stichting de Vrolijke Noot.

Meer informatie over deze organisaties is te vinden onder Zonnebloem en De Vrolijke Noot

Je kunt stoelen huren, maar je mag ook je eigen stoeltje meebrengen. Voorafgaand aan de vertoning en tussen de voorstellingen is er een foodtruck met friet en je kunt ook drinken en snacks kopen.

Dit leuke evenement wordt mogelijk gemaakt door Rotaryclub Heemstede en de volgende sponsoren:

Schuurman Groep Schuurman Groep

Van der Worp Aannemersbedrijf Van der Worp

Chateaubriand Chateaubriand

Broers Verhuur Broers Verhuur

Spaarnelanden Spaarnelanden

Friet Fjieuw nl-nl.facebook.com/frietjestruck

Garage Kunst Garage Kunst

Huisman Hoogendoorn & Wieringa Notarissen HHW Notarissen

Gitaarshop Heemstede Gitaarshop Heemstede

De Praktijk HeemstedDe Praktijk Heemstede

IVM Caring Capital IVM Caring Capital

Toegangsprijs is € 10; een stoel huren kost € 2,50.

Kaartverkoop uitsluitend via https://www.ticketview.nl/shop/rotaryheemstede

Volg ons op Facebook voor de laatste informatie: www.facebook.com/RotaryClubHeemstede

Huisdieren

Huisdieren zijn niet welkom, begeleidingshonden (SOHO) wel.

Weersvoorspelling

Vaak krijgen wij de vraag: wat gebeurt er als het regent tijdens de voorstelling? Dan wordt u nat, zeggen wij gevat, want u zit nu eenmaal in de open lucht. Maar de voorstelling gaat natuurlijk gewoon door! Wij weten doorlopend welk weer we mogen verwachten. U kunt bij alle weertypen naar de bioscooplocatie komen, slecht weer waait vaak snel over.

Laat uw paraplu thuis, neem eventueel regenkleding mee.

In negentig procent van de festivalavonden in augustus is het gewoon lekker weer, vaak droog en met een strakke hemel, soms ook met een beetje regen tussendoor.

U zit redelijk beschut tussen de bomen, maar wel in een open ruimte. De augustusavonden beginnen vaak warm, maar koelen juist in een bosrijke omgeving aardig af. Neem voor de zekerheid een warme jas en een regenjack mee en draag dichte schoenen.

Laat uw paraplu a.u.b. liever thuis, want daarmee belemmert u het zicht voor de mensen die achter u zitten.

Calamiteitenregeling

De organisatie behoudt zich het recht voor om bij slechte weersvoorspellingen de programmering te wijzigen, ook wanneer de kaartverkoop al in gang is gezet.

Wanneer een voorstelling uitvalt, vindt geen restitutie van ticketaankopen plaats. De organisatie biedt in dit geval een alternatieve voorstelling op een latere datum.