100 Jaar Rotary Estafette

In 2023 bestaat Rotary 100 jaar in Nederland. Dat vieren we met een estafette langs alle Rotary clubs in Nederland. We gaan in 2023 van club naar club fietsen, wandelen, rennen etc. Dat zijn in totaal ruim 5.000 km om alle meer dan 500 clubs te bereiken.

Op 17 september nemen de Rotary clubs uit Parkstad de estafettefiets over van Sittard. Kom deze dag gezellig frühschoppen van 11.00 tot 15.00 uur bij de de Schinvelderhoeve, Brunssummerstraat 65 te Schinveld, en vier 100 jaar Rotary in Nederland met ons mee. Vervolgens vertrekt de estafettefiets naar Vaals en club Gulpen-Wittem.

De opbrengst van deze dag komt geheel ten goede aan de Stichting Credohuis Parkstad.

Iedereen is van harte welkom. Geen Rotary lid, maar toch het frühshoppen bijwonen, dan graag aanmelden via: rotary100event@gmail.com

De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in haar lijfspreuk ‘Service above Self’. Bij Rotary doen we dat actief en maken we dat samen zichtbaar. Wij zijn People of Action. Iets van jezelf geven, dienstbaar zijn. Wij zetten ons in voor goede doelen wereldwijd.

Rotary is een internationale organisatie. In bijna alle landen ter wereld vind je Rotaryclubs. Samen met andere clubs realiseren Rotarians internationale projecten om de grootste uitdagingen van onze tijd aan te pakken. We wisselen onze professionele kennis uit, vertellen over ons vak en luisteren naar interessante en veelzijdige presentaties tijdens onze clubbijeenkomsten. Op het persoonlijke vlak zijn we een waardevol klankbord voor elkaar. Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven. Meer informatie over Rotary kun je vinden op www.rotary.nl/100jaar