Wandelen voor water - zomereditie 2018

Landgoed wandeling Woudenberg

Landgoed-wandeling-Woudenberg_16juni

Ook dit jaar wandelen we weer voor water. Op zaterdag 16 juni zijn diverse landgoederen en buitenplaatsen in Woudenberg opengesteld voor u! Geniet van het landschap, de rust, bloemen, beken en bomen en bewonder de prachtige uitzichten.

Er zijn twee wandelingen opengesteld, 5 kilometer of 10 kilometer. Paaltjes met het Rotary logo wijzen u de weg. Tijdens de wandeling zijn er diverse punten waar u verrast zal worden. Uitleg over het landschap, muziek, eten en drinken, etc.

Tussen 14 en 14.30 kunt u starten op het terrein van de Kruijff Accountants, Ekris 42 in Woudenberg. Na de wandeling kunt u hier onder het genot van een hapje en drankje nagenieten van de prachtige wandeling.

Deelname aan de wandeling is kosteloos. Meld u wel aan. Hapje en drankje voor of na de wandeling is wel voor eigen rekening. Er zal een collectebus aanwezig zijn voor een vrijwillige donatie voor ons goede doel, waterputten in Bertoua.

Wij mogen maximaal 100 wandelaars toelaten. Download rechts de flyer.

U kunt u aanmelden op rcsw1570+wandeling@gmail.com.

Minder kindersterfte door schoon drinkwater in Kameroen

Willaer_059Rotary Scherpenzeel-Woudenberg is zestien jaar geleden in de regio Bertoua in Kameroen een waterproject gestart. Klik hier voor meer informatie. Wat klein begon, is uitgegroeid tot een groot project: 250.000 mensen hebben toegang tot schoon drinkwater in 53 waterputten en waterplaatsen. Voor schoon drinkwater is meer nodig dan de installatie van een put. Door samen te werken met een plaatselijke Rotaryclub, de bevolking en lokale bedrijven kunnen de watervoorzieningen in 2020 zelfvoorzienend zijn. Hiervoor zetten wij graag de opbrengsten van Wandelen voor Water in - ROTARY: De schouders eronder!