Programma, House of Friendship en Spacebuzz

Spacebuzz

Programma, House of Friendship en Spacebuzz

Om 08.45 uur gaan de deuren open voor de registratie. Het programma duurt tot 17.00 uur.

We vragen je bijzondere aandacht voor House of Friendship en vooral Spacebuzz, de raket die je op het plein voor De Haagse eigenlijk niet kan ontgaan …

Afbeelding met tafel

Automatisch gegenereerde beschrijving

House of Friendship

House of Friendship is de ultieme bestemming voor bezoekers om samen te komen, te netwerken en meer te weten te komen over projecten, programma’s en diensten – binnen Rotary én daarbuiten. Op de DISCON 2023 vind je volop stands, waar je er alles over te weten komt.

Spacebuzz

Ook Spacebuzz maakt deel uit van House of Friendship: een raket van 15 meter, boordenvol virtual & augmented reality-technologieën. Stap aan boord en reis mee naar de ruimte, waar je de aarde levensecht ziet door de ogen van een astronaut. Aanmelden doe je via spacebuzzcheckin.nl/discon.