Heavy Lifting by Stadstuin Rusthout

Heavy lifting bij Stadstuin Rusthout

Onze Rotaryclub heeft ook dit jaar NL Doet niet zomaar voorbij laten gaan. Wij hebben een paar zware klussen geklaard bij Stadstuin Rusthout.

Dit jaar was de zandbak al gevuld, maar er bleef genoeg over om te doen. De planten kunnen weer lekker verder groeien op de uitgestrooide compost, en ook op het terras zal het weer lekker toeven worden onder de brandschone overkapping.

Gastvrijheid

Na afloop werden de Rotarians verwend met een heerlijke lunch met zelfgemaakte soep van zelf geteelde courgette. Zo konden we nog even napraten en onze bewondering uitspreken over hoe de Stadstuin elk jaar zichtbaar mooier wordt.

Stadstuin Rusthout

Stadstuin Rusthout heeft een recreatieve en educatieve functie in de omgeving van Leidschendam. Hier kunnen mensen elkaar ontmoeten en dingen leren over de buurt, over de natuur en over de herkomst van ons voedsel. Daarnaast dient Stadstuin Rusthout ook een sociaal doel door verschillende groepen te verbinden. Onze Rotaryclub draagt Rusthout al jaren een warm hart toe.