Nieuw RANA-lid geinstalleerd

Een nieuw RANA lid

RANA redactie

Op onze wekelijkse Rana-clubavond van 4 maart 2015 vond de installatie plaats van ons nieuwe clublid Wim Vis.

Wim is geen onbekende in Rotaryland. Hij heeft zijn sporen verdiend in een andere Rotaryclub.

Rob Petersen verwelkomde Wim in de club met een speech. In deze speech noemde hij Wim een aanwinst voor de club. Een actief Rotarylid. Andere Rotarians roemden Wim om zijn hands-on mentaliteit, want zij kennen hem als iemand die de handen uit de mouwen steekt als er een Rotaryproject wordt georganiseerd waarin anderen geholpen moesten worden.

Na Rob kreeg Wim zelf het woord. Wim zei dat hij ontzettend blij was om zich bij onze “handjes”-club te mogen aansluiten. Hij voelde zich welkom bij Rana en had er echt zin in om in onze club actief deel te nemen aan de komende activiteiten, zoals de jaarlijkse paaseitjesactie (de aanschaf van brillen voor schoolkinderen in Semarang) en NL doet.

Na zijn speech ontving Wim van Rob het Rotaryspeldje en een prachtige bos bloemen.

Alle aanwezige Rana-leden feliciteerden Wim daarna met zijn installatie en heetten hem hartelijk welkom in de club.