RANA Nieuwjaarsbijeenkomst 2015

Nieuwjaarsbijeenkomst 2015

door Marijke de Borst

Nieuwjaarsbijeenkomst

Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst 2015 van Rotaryclub Amstelveen Nieuwer-Amstel werd bekend gemaakt dat de inkomend-inkomend voorzitter van Rotaryclub Amstelveen Nieuwer-Amstel voor het Rotaryjaar 2016-2017 Joss Tabak is.

Zondagmiddag 4 januari 2015 waren de leden van onze club te gast in Café de Manen in Amstelveen om met elkaar het glas te heffen op het nieuwe jaar. Veel leden en hun partners waren aanwezig om elkaar het allerbeste voor 2015 toe te wensen.
Tijdens deze bijeenkomst maakte de inkomend voorzitter voor het komende Rotaryjaar, Annette van Waaijen, bekend wie de inkomend-inkomend voorzitter wordt voor het jaar daarna.

Annette gaf aan dat de inkomend-inkomend voorzitter een clublid is dat zeer toegewijd is aan de club, een grote inzet heeft op verschillende vlakken, een groot netwerk heeft in Amstelveen, contact heeft met iedereen in de club (en daarbuiten) én ook nog eens ervaring heeft met besturen.
Annette deelde mee dat zij begreep dat er heel wat jaren nodig zijn geweest om de nieuw inkomend-inkomend voorzitter overstag te laten gaan, wat gelukkig nu eindelijk is gelukt.
Zij onthulde dat de nieuwe inkomend-inkomend voorzitter Joss Tabak is.