De nieuwe voorzitter voor het Rotaryjaar 2015-2016 is bekend

De nieuwe inkomend-inkomend voorzitter het is bekend !

Op 15 januari 2014 tijdens de clubavond van Rotaryclub Amstelveen Nieuwer-Amstel werd bekend gemaakt dat de inkomend-inkomend voorzitter van RC Amstelveen Nieuwer-Amstel voor het Rotaryjaar 2015-2016 Annette van Waaijen is.

Elk jaar in januari maakt de inkomend voorzitter voor het komende Rotaryjaar bekend wie de inkomend-inkomend voorzitter wordt voor het jaar daarna.

De huidige voorzitter Jan Fasse, gaf tijdens de clubavond op 15 januari 2014 het woord aan inkomend voorzitter Rob Petersen om het resultaat van zijn zoektocht bekend te maken. Hij koos voor Annette omdat ze humor, evenwichtigheid, en toegankelijkheid hoog in het vaandel heeft staan.

In zijn jaar 2014-2015 heeft Rob voor ons het volgende in petto.

Zijn uitdaging is om als voorzitter de "kikkers" in de emmer te houden, want ook onze club bestaat uit mensen met zeer veel verschillende karakters. Al deze karakters, gevoelens en emoties maken RANA uniek en daar moeten we zuinig op zijn. Een verbeterpunt is niet de mondelinge communicatie onderling, maar de schriftelijke en daar wil hij op letten.

‘Gedurende mijn periode zal ik als inkomend voorzitter speciaal de aandacht vragen voor de onderlinge verbondenheid. Naar mijn bescheiden mening is dit namelijk onze drijfkracht en kracht waarmee wij als fellows elkaar kunnen en willen ondersteunen.’ Aldus Rob.

Annette werd gefeliciteerd door de andere clubleden