DISCO 2018 “Rotary on the move”

Uitnodiging districtsbijeenkomst, district 1550, 26 mei 2018.

DISCO 2018 “Rotary on the move”
Uitnodiging districtsbijeenkomst, district 1550, 26 mei 2018.

We spelen in de wereldtop met onze voetbal- en zorgrobots, en we zijn als Nederland nummer 1 wereldwijd in high tech machines, en een living lab voor slimme en elektrische auto’s. We hebben de meest nauwkeurige chirurgische robots ter wereld, en kunnen operaties doen die niemand anders nog kan. De automotive sector zal de komende 5 jaar meer innovaties invoeren dan in de laatste 50 jaar: auto’s worden heel erg slim en 100% schoon.

Kortom, de wereld om ons heen veranderd supersnel. Hoe gaan wij hiermee om? Als mens en als wereldwijde service organisatie? Een thema dat gouverneur Fons Jacobs graag met iedereen wil delen. Daarom nodigt hij jullie van harte uit voor de districtsbijeenkomst met het thema “Rotary on the move!”. Automotive campus Helmond is de ideale locatie voor deze veelzijdige en inspirerende bijeenkomst met diverse sprekers, presentaties, rondleidingen en proefritten.

Maak een testrit in de hybride BMW i8 of i3, ontmoet “Stella” en “Lightyear”; auto’s die rijden op zonne-energie en de bus van team FAST die mierenzuur als brandstof heeft.

Natuurlijk is er ook genoeg tijd voor en gezellig samenzijn. De bijeenkomst is zeer geschikt voor kinderen vanaf 14 jaar en vergeet ook niet uw partner mee te nemen zodat ook deze de dynamiek van Rotary kan ervaren. Deelname is gratis.