Video's bij District Grant aanvragen 2023

D1600 District Grant Pitch 2023

“Lokale initiatieven in de schijnwerpers”

Zaterdag 14 oktober 2023 van 14.00-17.00 uur

Ikazia Ziekenhuis, Montessoriweg 1, te Rotterdam

Tijdens het Inspiratie Festival van Rotary District 1600 zal er de jaarlijkse pitch gehouden worden voor de verdeling van de beschikbare District Grant fondsen van Rotary Foundation voor ons district.

7 Rotary Clubs en 1 Rotaract Club hebben een aanvraag ingediend voor het service-project van hun club. Voor de grants is 18.000 Euro beschikbaar en ieder Service Project zal in ieder geval een grant van minimaal 500 euro toegekend krijgen.

Dit jaar worden alle projecten gepresenteerd in de vorm van een “reclamespotje”. Deze filmpjes zijn alvast op deze website gezet en zullen ook op het inspiratiefestival te zien zijn. Tijdens het pitch-event op het inspiratiefestival zal tevens een compilatiefilmpje van alle projecten worden getoond, waarna de stemming zal plaatsvinden, waarbij alle aanwezigen aan kunnen deelnemen.

Stemmen kan dus alleen maar als je aanwezig bent in de zaal. De hoeveelheid stemmen die ieder project behaalt, bepaalt de hoogte van de District Grant voor dat project. De uitslag wordt direct na de stemming bekend gemaakt.

Kom dus allen naar het Inspiratiefestival op 14 oktober in Rotterdam en breng jouw stem uit op jouw favoriete service-project !!

Hopelijk zien we jullie dan,

Namens de D1600 Rotary Foundation Commissie,

Ingeborg van Kerkhof en Henk Jaap Kloosterman

Hier zijn de reclame filmpjes van de projecten:

Rotaract Scheveningen

RC Pijnacker- Nootdorp