RANA wint voor de 2e maal de Dik Boon prijs

Dik Boon prijs 2013

23 maart 2013

RANA wint de Dik Boon prijs 2013

RANA heeft op 23 maart 2013 de Dik Boon-prijs gewonnen voor de beste inhoudelijke website van Rotary district 1580 en voor de wijze waarop de club gebruik maakt van Social Media, zoals Facebook.

In Purmerend, tijdens de PETS, de President Elect Training Seminar, ontvingen we geheel onverwacht de prijs uit handen van inkomend gouverneur Jan Lucas Ket.

De Dik Boon (wissel)prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan een Rotaryclub die op speciale wijze invulling geeft aan communicatie met leden en andere geïnteresseerden in Rotary activiteiten.

Oorspronkelijk werd het weekbericht beoordeeld op regelmatig verschijnen, uitdragen van waar Rotary voor staat, goede clubinformatie, vormgeving en leesbaarheid.

Tegenwoordig wordt daarbij betrokken de omgang met berichtgeving op de website en Sociale Media.

Ook in 2011 heeft RANA al eens de prijs in ontvangst mogen nemen.

De prijs is vervaardigd door beeldhouwer Gerard van der Leeden.

Gegraveerd en wel!

Tijdens onze DART avond op 10 april 2013 in café De Manen ontvingen we de nu gegraveerde prijs opnieuw van inkomend gouverneur Jan Lucas Ket.