Kerstdiner voor oudere Amstelveners is groot succes

Bron: Vrijwilligerscentrale Amstelland/Amstelveenweb.com
27-12-2013

Op 18 december 2013 kwamen 70 ouderen uit Amstelveen naar het Van der Valk restaurant aan de A4 bij Schiphol. De deelnemers werden onthaald op een voortreffelijk driegangen diner. Het was een van de diners die door het Nationaal Ouderenfonds in samenwerking met het Van der Valk restaurants georganiseerd worden in de dagen voor Kerst.

Dit jaar vond dit evenement voor de 11de keer plaats. De achtergrondmuziek en begeleiding samenzang werd verzorgd door zanger/gitarist René Kipuw. Daarnaast bood Opera Familia, bekend van televisie en theatertour, belangeloos twee optredens aan tijdens het diner. Aan de blije gezichten was goed te zien dat de deelnemers genoten van dit zeer feestelijke optreden, waarbij bekende liederen van Verdi, Bizet en Mozart vertolkt werden.

Kerstdiner Amstelveen
(Foto Vrijwilligerscentrale Amstelland - 2013)

Leden van Rotaryclub RANA, Lionsclub Mingle, Lionsclub Amstelveen en Kiwanis en vrijwilligers van de Zonnehuisgroep Amstelland zorgden er zoals altijd weer voor, dat iedereen thuis opgehaald werd en na afloop weer naar huis werd gebracht. De coördinatie was weer in handen van Joke Hoogendoorn en Jacques Meerbeek, met dank aan de Buurthulpdienst, Vita Welzijn, de Zonnehuisgroep Amstelland en de Gemeente Amstelveen.