Bezichtiging appartementencomplex DeBank

Bezichtiging appartementencomplex "DeBank" (23 maart 2023)

Lokatie: ‘t Zand

Vandaag was het voor de Rotarians allereerst verzamelen bij De Jonge Prins, om vervolgens (heel kort) de benen te strekken. Liesbeth en Gustaaf nodigden ons namelijk uit voor een bezoek aan het voormalige Rabobank gebouw dat op steenworp afstand bleek te liggen. Zo'n twee jaar geleden kochten zij het pand aan en heel binnenkort is de verbouwing klaar. Het gebouw bestaat nu uit zes hoogwaardige luxe appartementen die binnenkort in de verhuur gaan. Een heel indrukwekkend detail in het appartementencomplex is de onverwoestbare kluisdeur die nog altijd aanwezig is. Na de bezichtiging keerden we weer terug naar het restaurant, waarna Dick nog een mooie voordracht deed. Verder mochten we genieten van een lekkere maaltijd en een traktatie van Fred ivm de geslaagde verkoop van het tweede en laatste deel van zijn onderneming aan zijn opvolgers.

#rotary #appartement #tehuur #zand

Vrijblijvend een avond van de Rotary club Anna Paulowna bijwonen? Vul het contact formulier in!