De Koran - een korte uitleg vanuit een islamitisch perspectief door Natascha Dannijs (19 jan 2023)

Lokatie: De Jonge Prins

Natascha Dannijs gaf ons vanavond een indrukwekkende presentatie, met als titel: “De Koran - een korte uitleg vanuit een islamitisch perspectief”. En wie kon ons deze presentatie beter geven dan Natascha? Natascha is namelijk islamoloog. Ze startte in 2008 de studie islamologie aan de VU en na enkele jaren rondde ze haar studie succesvol af. Hierna is zij haar kennis over de islam in de praktijk gaan toepassen bij het basisteam van de politie in Haarlem als operationeel expert diversiteit. Een hele mooie informatieve en geslaagde avond waar we allemaal wat van hebben opgestoken!

#rotary #islam #islamologie

Vrijblijvend een keer een bijeenkomst van Rotary club Anna Paulowna bijwonen? Vul het contact formulier in!