Clubzaken 12 jan 2023

Lokatie: De Jonge Prins ‘t Zand

Vanavond was het de eerste ‘clubzaken’ bijeenkomst van het nieuwe jaar. We vielen met de neus in de boter want Dick trakteerde ons op een rondje ivm zijn verjaardag. En alsof dat al niet genoeg was deelde ook Melvin (de eigenaar van De Jonge Prins) ons op een rondje. De Jonge Prins had namelijk de publieksprijs gewonnen van de Zandtemer Ondernemersverkiezing en dat moest worden gevierd. Tijdens de ‘keek op de week’ deden Fred, Coen en Mendel verslag van hun gezamenlijke prive uitje van afgelopen week; digitaal racen bij een arcadehal in Alkmaar. Mendel gaf de rest van de verbaasde jeugd in de arcadehal het nakijken toen hij als eerste over de finish ging. Vervolgens kochten we lootjet om de kleine nodenpot aan te vullen. Fred had de eer het winnende lootje te mogen trekken uit ‘de kist’ waarna bleek dat Gustaaf er met de prijs vandoor ging; een thee pakket, beschikbaar gesteld door de vorige winnaar: Dick. Alle commissies kwamen vervolgens aan bod om verslag te doen van de vorderingen en voor we het wisten was de avond alweer voorbij.

Vrijblijvend een keer een bijeenkomst van Rotary club Anna Paulowna bijwonen? Vul het contact formulier in!

#rotary #clubzaken #annapaulowna