Voorne aan Zee

04-06-2022

Goedenmiddag,

Graag vragen wij aandacht voor onze volgende actie. Vorig jaar heeft Rotaryclub Voorne aan Zee het idee gelanceerd om een Sloeproeiregatta te organiseren op het Haringvliet. Helaas gooide Corona toen roet in het eten.

Om er dit jaar een mooi evenement van te maken is besloten om ook ShoreTension (hoofdsponsor) Drakenbootraces aan het programma toe te voegen. Dit alles t.b.v. fondsenwerving voor de KNRM en de lokale reddingsbrigade, maar dit lukt niet zonder jullie deelname!

Dit evenement met de naam Hellevoetsluis Maritiem http://www.hellevoetsluismaritiem.nl op 2 juli in de vesting van Hellevoetsluis is een perfecte gelegenheid voor naamsbekendheid door o.a. het bedrijf aan een wedstrijdsloep te koppelen, je zakenrelaties uit te nodigen en het spektakel als VIP-gast bij te wonen.

Maar er is meer, deelname aan de Drakenbootraces met een aantal collega’s/ relaties/ vrienden/ clubgenoten is ook mogelijk. Hoe leuk is dat voor teambuilding! Tot slot wordt dit alles afgesloten met een gezellige barbecue op de kade van de Oostzanddijk in de vesting van Hellevoetsluis.

In bijgesloten brief vinden jullie een uitgebreide beschrijving van het programma. Daarnaast zijn in bijlage 2 de diverse sponsor mogelijkheden op een rijtje gezet. Wij hopen natuurlijk van harte dat jullie zullen sponsoren en daarvoor kunnen jullie via de volgende link alle gegevens invullen voor het gewenste sponsorpakket Hellevoetsluis Maritiem.

Graag zouden wij dit evenement zo breed mogelijk willen verspreiden onder de andere Rotaryclubs, met name ook in ons district. Is het mogelijk om dit bij nieuwsberichten te plaatsen op de landelijke en D1600 website? Wellicht een emailing uit te laten gaan? Of mogen wij zelf rechtstreeks andere clubs benaderen via de secretaris?

Hebben jullie vragen, laat het me weten!

Met vriendelijke groet,

With Kind Regards,