Bridge drive voor het goede doel

De Koos Grootscholten Bridge Drive vindt op zaterdag 28 oktober van 13.00 tot 17.00 uur plaats bij Van der Ende Racing in Poeldijk. De opbrengst van deze bridgedrive wordt gebruikt om hulp te bieden aan Oekraïense vluchtelingen.

Iedereen verdient een veilige haven en een thuis. Daarom zet Rotaryclub Het Westland zich in om ook voor anderen die plek mogelijk te maken.

De zomerperiode loopt ten einde en het nieuwe bridgeseizoen is van start gegaan. Om de vele bridge-liefhebbers in de gelegenheid te stellen om deel te nemen, vindt de bridge drive plaats op 28 oktober. Tot en met 24 oktober kunnen deelnemers zich aanmelden voor de bridgedrive. De combinatie van fraaie prijzen, een felbegeerde wisselbeker en een aantrekkelijke loterij maken deelname extra interessant.

Vooraf inschrijven
Onder leiding van Arno Peters en Leo van Heijningen zullen heel wat kaarten worden gelegd. Inschrijven kan door 25 euro per paar over te maken op rekening NL10 ABNA 0530 3918 21 t.n.v. Stichting C.S.- R.C. Het Westland. Bij elke inschrijving wordt gevraagd van beiden de voor- en achternaam te vermelden.