Schitterende Rotary-tourrit goed voor € 5.500

De gezamenlijke organisatie van de Rotary Tourrit op 11 september jl bleek een daverend succes. Rotaryclubs Het Westland, Polanen, Wateringen en Vlaardingen sloegen de handen ineen en brachten heel wat beweging op de been. Een prachtige tocht met heel wat deelnemende klassiekers én andere in het oog springende voertuigen trok door de regio. En als smakelijke afsluiter een barbecue bij een van de leden.

De opbrengst van de Rotary Tourrit ging naar een aantal goede doelen, te weten het Hospice Beukenrode in Naaldwijk en 's-Gravenzande, Hospice De Margriet in Vlaardingen en aan diverse initiatieven ten behoeve van het ondersteunen van Oekraïense vluchtelingen in de regio.

De start vond plaats op het ABC Westland in Poeldijk, bij Valstar Holland. Via Greenhouse Clematis werd een tocht gereden die met een heerlijke barbecue werd afgesloten bij KP Holland in De Lier. Daar volgde ook de uitslag van de tourrit, de bekendmaking van de voorlopige opbrengst van maar liefst € 5.500, de prijsuitreiking en de door de deelnemers en jury bepaalde winnaar als BestMatch. Een fantastische dag met goed weer en een prettige nadere kennismaking tussen leden van diverse clubs.