Leden in het nieuws: Linda Slaghuis

Ruim 11.000 euro opgehaald voor ALS Westland

Het benefietconcert van het Westlands Mannenkoor voor ALS Westland had zaterdag een geschatte opbrengst 11.111,11 euro. Dat bedrag kan naar aanleiding van de afterparty nog hoger uitvallen.

Het benefietconcert was in de kas van Noordam Plants in 's-Gravenzande. Niet alleen het Westlands Mannnenkoor stond op het podium, er waren ook optredens van de Westlandse Beatles-coverband FABruari Four en zeemanskoor Onder Zeil.

Bezoekers konden genieten van evergreens als 'Hallelujah' van Leonard Cohen, 'The Rose', 'The Sound of Silence', 'The Lion King', 'New York, New York' en 'I've just lost somebody', maar ook verrassende songs als 'A whiter shade of pale' van Procol Harum en zelfs het bijna onnavolgbare 'Home' van Dotan. Het geheel werd begeleid door de inmiddels wereldberoemde Julia Buizer-Madzhar. Als afsluiting zong de hele zaal 'You'll never walk alone', onder het motto: Samen sterk tegen ALS.

Bron: https://wos.nl/nieuws/artikel/ruim-11000-euro-opgehaald-voor-als-westland