Hans Grootscholten nieuwe voorzitter Rotary het Westland

Hans Grootscholten nieuwe voorzitter 2020-2021

Tijdens een zeer sfeervolle en feestelijke maaltijd in Unicum Elzenhage in Poeldijk vond op 2 juli 2020 de bestuurswisseling plaats. Irene Borgdorff gaf het voorzitterschap over aan Hans Grootscholten.

Irene stond nog even stil bij het afgelopen jaar, waarin het corona virus ook de clubactiviteiten sterk heeft beïnvloedt. Na een lange periode zonder bijeenkomsten en goede doelen acties is het mooi dat we nu weer wekelijks bij elkaar kunnen komen. Ondanks alles blijkt onze club een sterke band te hebben!

Vervolgens nam Koos het woord en stond uitgebreid stil bij zijn thema voor het komende clubjaar: innovatie en creativiteit. Hij bedankte Irene uitvoerig voor haar inspirerend leiderschap. Tenslotte werd afscheid genomen van drie leden die de club helaas gaan verlaten: Gerard Vos, Frans Zwarts en Bert Uitterhoeve. Allen werden bedankt voor vele jaren betrokkenheid en inzet.